nutizie

Ancu l'Iniparib hà un poviru record di fallimentu, l'inhibitori di PARP sò tornati à l'arena di u cancru di u senu dopu avè sfondatu a barriera di u cancru ovarianu, cù Olaparib è Talazoparib chì riescenu in a terapia unica di droga per i malati cù a malatia metastatica avanzata [2-3].

In ogni casu, in u cancru di pettu, l'inhibitori di PARP tendenu à cummattiri u cancru di pettu triple-negativu più letale, chì hè u subtipu più cumuni di pazienti cù carenza di BRCA1.Ancu s'è u trattamentu di una sola droga pò esse successu, l'efficacità hè maximizata? Dopu avè attaccatu, pudete avè una scelta megliu in u prugramma di droga.

Niraparib, una stella crescente di inhibitori PARP, hè a prova di questu. I risultati preliminari da u prucessu TOPACIO / KEYNOTE 162 dimustranu chì Niraparib cumminatu cù Pembrozulimab (K) hà risultatu in una risposta obiettiva di 29% in i malati cù u cancer di mama triple negativu. è micca limitatu à i malati cù difetti di u genu brca1/2 [4].

L'effettu di e diverse caratteristiche farmacologichi nantu à l'efficacità di e diverse droghe hè ancu riflessu in l'esplorazione clinica di a lotta contru u cancru di mama.Per esempiu, Talazoparib è Veliparib sò tramindui riesciuti è falluti in a stessa terapia neoadjuvant [5].Per quessa, in u trattamentu di u cancru di pettu, quellu chì riri l'ultimu riri megliu.
Di sicuru, l'inhibitori PARP ùn deve micca solu benefiziu à e donne, ma ancu l'ugualità di genere.


Tempu di post: 28-May-2020